NASZE USŁUGI
Zarządzanie i administrowanie Nieruchomościami
rejestracja Wspólnoty poprzez zgłoszenie jej do stosownych urzędów, uzyskanie numeru NIP i Regon oraz założenie rachunku bankowego
protokolarne przejęcie nieruchomości wraz z jej dokumentacją techniczną od dewelopera lub administratora
przygotowanie projektów umów oraz kontrolę nad prawidłowością wykonania umów na dostawę mediów: wody, energii elektrycznej, energii cieplnej, odprowadzenia ścieków, wywozu nieczystości
przygotowanie dokumentów (statut, regulaminy) normalizujących funkcjonowanie Wspólnoty wraz z kompletem uchwał formalizujących powstanie Wspólnoty
zawieranie, zmiany oraz rozwiązywanie umów ubezpieczenia od ognia i innych zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej
opracowywanie i opiniowanie zawieranych umów
przygotowywanie i organizowanie corocznych zebrań Wspólnoty, a także zebrań zwoływanych zgodnie z Ust. O Własności Lokalu z dn. 24 czerwca 1994 art.31
Naliczanie i rozliczanie zaliczek na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością wspólną
przygotowanie projektów planu gospodarczego
nadzór nad utrzymaniem w należytym porządku i czystości części wspólnych budynku
weryfikowanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości
prowadzenie wykazu lokali oraz ich właścicieli
pomoc w pozyskaniu kredytów preferencyjnych jak i ogólnodostępnych dla wspólnot mieszkaniowych
wyszukiwanie dodatkowych źródeł przychodów Wspólnoty
Obsługa techniczna
Prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i terminów ich realizacji
Prowadzenie książki obiektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami
Przechowywanie i utrzymywanie w należytym stanie dokumentacji technicznej budynku
Przeprowadzanie okresowych przeglądów zgodnie ustawą Prawo Budowlane oraz warunkami gwarancyjnymi
Organizacja i nadzór nad konserwacją budynku
Organizacja pogotowia lokatorskiego
Przygotowywanie planów remontowych
Realizacja planów remontów zgodnie z przyjętymi uchwałami
Pozyskiwanie wykonawców usług i robót budowlanych, negocjowanie cen i warunków umów
Bieżące informowanie zarządu Wspólnoty o stanie technicznym nieruchomości i stopniu zaawansowania przeprowadzanych prac remontowych
Obsługa księgowo – bankowa
Prowadzenie księgowości przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego
Rozliczanie kosztów zużycia mediów w mieszkaniach tzn. ciepłej i zimnej wody oraz ogrzewania
Przechowywanie dokumentacji statystycznej i księgowo-rozliczeniowej
Prowadzenie rachunku bankowego Klienta
Prowadzenie sprawozdawczości Klienta dla urzędów zgodnie z obowiązującymi przepisami
Dostęp przez Internet do indywidualnej kartoteki właściciela lokalu (e-kartoteka)
Windykacja należności z tytułu zarządu nieruchomością wspólną, aż do skierowania sprawy na drogę sądową
Roczne rozliczenie świadczeń za rok poprzedni po zebraniu sprawozdawczym
Bieżące informowanie Klienta o kosztach związanych z utrzymaniem nieruchomości wspólnej, mediów oraz kosztów remontów
Działając w warunkach konkurencji rynkowej nieustannie dbamy o atrakcyjność naszej oferty i dorównywanie najlepszym wzorcom w naszej branży. Budujemy system zarządzania nieruchomościami zorientowany na potrzeby Właścicieli nieruchomości. Aby osiągnąć ten cel musimy w sposób elastyczny dostosowywać naszą pracę do indywidualnych preferencji obecnych oraz potencjalnych klientów. Podnosimy swoje kwalifikacje i wiedzę szczegółową, aby jeszcze lepiej realizować stawiane przed nami zadania. Jesteśmy otwarci na Państwa oczekiwania, uwagi i propozycje. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania, służymy bezpłatną radą i pomocą.